Team BMC søker logstikkleder!

Vi i Team BMC søker også logstikkleder til nyopprettet stilling!

Om stillingen:
Logistikkavdelingen er ansvarlig for innkjøp til og optimalisering av 13 logistikksentre, samt transport av byggevarer ut til både byggeplasser og byggevarebutikker i hele Norge.
Vi søker etter en person som skal drifte avdelingen og bidra til vekst og utvikling, samt ha ansvaret for transport ut av lagrene og oppfølging av logstikksentrene.
Forhandlinger med transportører og andre samarbeidspartnere vil også inngå i stillingen.  Arbeidssted kan være på kontoret i Tønsberg eller Oslo og noe reisevirksomhet må påregnes.

Kvalifikasjoner:
Du har relevant utdannelse og/eller praktisk erfaring fra innkjøp og logistikk, gjerne med personalansvar. Du er nøyaktig, strukturert, selvgående, endringsvillig og har gode kommunikasjons – og samarbeidsevner.
Du er løsningsorientert med høy grad av gjennomførings -og beslutningsevne. Du må være en selvstendig lagspiller, omgjengelig og initiativrik med gode datakunnskaper innen Office 365 og Microsoft Dynamics og ser på tidspress og hektiske forhold som mulighet til å prestere. Gode språkkunnskaper både i norsk og engelsk, skriftlig og muntlig.

Vi kan tilby:
Vi er en mellomstor bedrift med gode kollegaer som har fokus på å levere gode produkter og kvalitet til kundene våre, men samtidig ha det gøy på jobb! Vi tilbyr utfordrende og varierte arbeidsoppgaver i et åpent og godt arbeidsmiljø, med en stor frihet til å fylle egen arbeidsdag. Konkurransedyktig lønn med god forsikrings- og pensjonsordning er selvfølgelig også en del av pakken!

Oppstart:
Så snart som mulig, men vi venter på deg hvis du er rett person!

 

Spørsmål om stillingen kan rettes til Gjermund Fischer (m: 915 62 477),

Kontakt oss

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.